09...2010......2011............2012.....

bismilah...

salam alayk..

alhamdulillah..harini hari ke-7 di tahun 2010.. usia ku makin bertambah.. tanggungjawab ku juga bertambah.. tinggal beberapa hari ja nk balik uitm semula.. mulakan rutin. moga tahun ini..bukan lagi seperti sem lepas.. ya ALLAH..jgnlah ENGKAU uji aku dengan sesuatu yang xsanggup aku tanggungnya..sesungguhny ENGKAU lebih mengetahui...

2anak buah saya dh mulakan kelas yg tertangguh dulu...di tempat yang baru. sungguh excited! huhu..kecoh! si kecil...mula gelisah..risau mama nya sengaja tinggalkan abang dan kakaknya. (^_^) kakak.. dpt balik mengajar di sblh rumah..alhmdulillah..

tahun baru..
penuh dgn semangat baru.. hendaknya momentum ni, berkekalan sehingga ke hujung tahun.

ya ALLAH...jadikan aku seorang yg tabah... jadikanlah aku seperti yang dahulu..disaat hati ku ini, sentiasa terdetik namaMU..jangan biarkan aku hanyut dan alpa.. ya ALLAH...aku takut ya ALLAH..jahatnya aku..jahilnya aku..sombongnya aku.. ya ALLAH..kurasakan hati ini semakin hitam ya ALLAH.. sebb itulah..semua bnda -ve ada pd diriku.. ya ALLAH..


sahabat2 ku...diriku jua.. semoga hari ini, lebih baik dari semalam.. amin.

buatmu pembaca coretan ku....

sahabatku yang dikasihi..
semoga berjaya dan diredhai ALLAH sentiasa!

ya ALLAH..
andai saudaraku resah..
tenangkanlah hatinya dengan teduhan ma'rifatMU..

andai dirinya terancam..
lindungilah jasadnya dengan kebesaranMU..

andai tubuhnya kedinginan..
selimutkanlah dengan kehangatan kasih sayangMU..

andai dirinya merindu..
rindukanlah jiwanya dengan saat bertemu denganMU..

jangan...ya ALLAH.
jangan KAU biarkan hati, jiwa dan jasadnya terpesona dengan dunia.
khusyukkan jiwanya dalam rukuk dan sujud menghadapMU..

berikanlah kejayaan di dunia dan akhirat.
moga dirinya...saudaraku..
selamanya..

amin ya ALLAH.

Sistem Komen oleh Disqus