Saya Kini Menggunakan Disqus


Bismillah..

Saya kini menggunakan Disqus untuk C@hyaImani. Hal ini untuk memudahkan anda meninggalkan komen di blog saya (walapun xdela banyak pun komen. huhu)

Saya juga ingin meminta maaf untuk sahabat2 yang ada meninggalkan komen kerana komen2 tersebut terpaksa dipadamkan kerana saya set disqus untuk semua entri samada yang baru ataupun lama.

Bagaimana untuk tinggalkan komen? Mudah sahaja.

1. Masukkan nama anda dan e-mail di ruangan yang disediakan. (wajib)
2. Jika anda ada blog atau laman web, masukkan di ruangan 'Website'
3. Masukkan komen di ruangan yang disediakan.
4. Klik 'Submit'
5. Tunggu sehingga komen anda dipaparkan.
6. Selesai! Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen (^_^)

Jikalau ada salah dan silap, harap tunjuk ajar ya. Terima kasih (@_@)

Sistem Komen oleh Disqus